Doprava a platby, reklamace & odstoupení od smlouvy

DOPRAVA A PLATBY

Balíček z našeho e-shopu si můžeš nechat přivézt až domů, či se pro něj zastavit na více jak 3500 výdejních místech Zásilkovny a zaplatít tak za dopravu výrazně méně. Vaši objednávku vám doručíme za pomocí Zásilkovny nebo kurýrní společností po celé Evropě.

DOPRAVA ZDARMA: Tvoje objednávka dosáhne hodnotu aspoň 2 000 Kč.

Pokud si nevíte s něčím rady, tak nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 771 770 950 či e-mailové adrese info@intelligentfood.cz

ZPŮSOBY DOPRAVY ČESKO:

DPD – kurýrní společnost99 Kč
Výdejní místo: Zásilkovna49 Kč

ZPŮSOBY DOPRAVY SLOVENSKO:

Kurýrní společnost GLS149 Kč
Výdejní místo: Zásilkovna79 Kč

ZPŮSOBY PLATBY:

Kreditní karta – platební brána COMGATE
Bankovním převodem na účet: 2001613342/2010

Reklamace & odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Pokud se stalo, že vám zásilka přišla poškozená je dle našich obchodních podmínek  nutné zásilku nepřevzít (nechat se vrátit zpátky) a tuto skutečnost oznámit e-mailem na adresu info@intelligentfood.cz co nejdříve po tomto zjištění (nejpozději do 2 dnů). A my vás pak zkontaktujeme ohledně dalšího postupu reklamace.

Záruční a reklamační podmínky na zboží prodávané prostřednictvím našeho internetového obchodu se řídí a jsou v souladu s platnou legislativou České republiky (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku) a Evropské unie.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Dle našeho právního řádu máte právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zakoupené zboží vrátit. Odstoupení od kupní smlouvy nám musíte odeslat do 14 dnů od převzetí zboží.
Do dalších 14 dnů nám musíte odeslat zboží které musí být vráceno neotevřené, nepoškozené, neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu. 

Je nám jasné, že toto je u našeho zboží vlastně nemožné, takže pokud si koupíte hned napoprvé větší balení a nesedne vám, pošlete jednoduše zbylé neotevřené pytlíčky a my vám vrátíme finance za všechny neotevřené. Doufáme, že toto je je oboustranně přijatelná dohoda.